Çarşamba

BÜTÜN KADINLAR ÇİÇEKTİR

Sanatçı çiçeklerden kadın fiğürleri yapmış.Ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim.Siz hangi resimdekine benziyorsunuz?

14

BU CİMCİME SİZE BENZİYORMU?

8

HIMMM ANLADIM.SEN İSTANBUL HANIMEFENDİSİSİN.EĞİTİMLİ ZARİF MUTLU GÜZEL.

10

OY OY OY AMAN EFENDİM HOŞGELDİNİZ.BU NE SÜS.BU NE BAKIM.BU ÖZEN KİMİN İÇİN?

 

SİZLERLE ELİF ŞAFAK’IN YAZISINIDA PAYLAŞMAK İSTİYORUM.ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞKİ KADIN OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU?

> Elif Şafak
 
> Zamanla yarışan kadınlar
> 16.11.2009
 
> Yap-boz 'puzzle' gibi bazı kadınların hayatı.
> Parçalar bir bütüne tamamlanıyor elbet ama parçalı kalma hali hiç
> değişmiyor.

.

.

.

.


> Zaman yetmiyor bize. Adeta koşarcasına, bir yangından kendimizi
> kaçırırcasına, telaşla yaşıyoruz bazen.
> Aynı anda birden fazla kimliğe bürünüyoruz.
> Kadınların bir günü erkeklerin üç gününe denk belki de.


> Biz bir güne üç günün işini sıkıştırıyoruz.
> Bu yüzden onlardan daha çabuk yaşlanıyoruz.
> Hiçbir kırışıklık kremi, hiçbir botoks yetmiyor kadınların
> bölünmüşlüğünü düzeltmeye...

.

.

.

> "Peki ya biz kadınların zamansal bölünmüşlüğüne ne ad vereceğiz?
> "Dantel Zaman"...
> Çünkü el emeği göz nuru dantel dantel örüyoruz zamanı, arada bazı
> ilmikleri kaçırsak bile...
Sevgilerimle....

 

DAHA FAZLASI VE DEVAMI NİNE’DE

1 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok tesadüfen görmüş olduğum bu güzel paylaşıma bir göz kırpmadan geçemedim :)))

çiçeklerle yapılan çalışmalar beni her zaman kendine çok çekmiştir..

sevgiler.